ČEZ si najal Spejbla a Hurvínka. Mají v kampani varovat před podomními prodejci elektřiny

Datum: 19.10.2011 12:28Zdroj: byznys.ihned.cz
Večerníčkový příběh, na základě scénáře majitelky práv k loutkám Heleny Štáchové a za podpory Skupiny ČEZ, varuje mladé diváky i seniory na rizika neuváženého podpisu smlouvy. "Vedle standardních způsobů komunikace, jako jsou dopisy či informační brožury, jsme se rozhodli použít i příběh se známými postavičkami Spejbla a Hurvínka,“ říká Eva Nováková, mluvčí ČEZ. „Řada diváků Spejbla a Hurvínka, kteří si jejich příběhy pamatují z dětství a je dnes už v důchodovém věku, se potýká s nástrahami dnešního světa. Věřím, že když uvidí, jak dopadl podomní obchodník u Spejbla, dokáží zvládnout podobnou situaci mnohem lépe,“ dodává ke vzniku filmu Helena Štáchová, scénáristka příběhu a ředitelka Divadla Spejbla a Hurvínka.

Zdroj

Zpět na zprávy dne

Čtvrtek 19. září 2024 Praha 18:06,New York12:06